Gårdagen


Hejsan allihopa!
Hade en totally awesome dag igår eftersom jag träffade mina fina klasskompisar för att äta otraditionell påskmat (vi åt spicy istället för jul/påskmat). Sedan drog vi hem till mig för att kolla vi på "Texas Chainsaw Massacre" med kladdkaka med grädde och te. Nu när jag tänker efter så var det en riktig tjockis-dag, he-he...
Innan jag går så måste jag säga that I'm soo happy att dessa människor går i min klass, jag vet inte riktigt hur jag skulle klara mig i skolan utan dem. Skulle förmodligen ha förvandlats till en tråkig blobb... eller vänta det är jag redan ha-ha! Men de förgyller faktiskt mina dagar and they're amazing!
Nu ska jag plantera mig framför teveapparaten för att checka in någon bra film! Toodles Poodles! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0