Då var det dags igen!

Tjeenare!
Som ni ser har jag tagit en paus från detta bloggandet... haha. Men nu är jag tillbaka! 
Jag har haft ett kursprov i Kemi idag, vilket är något jag aldrig vill nämna igen eftersom det gick verkligen så dåligt... 
Men jag har inte bara dåliga nyheter! Nej-nej jag har även roliga saker att berätta! Som till exempel att jag har lite bilder från igår, när jag var i el Capitol men famljen + familjefriends.
Dagen började med en asiatisk buffé på "Berns" och sedan drog vi vidare till Naturhistoriska museet för att checka-in utställningarna och kolla på en film i Cosmonova, dagen slutade med lite shopping i Kista Gallerian. 
         
                                 Jag var tvungen att ta kort på den gulliga sälen :') 
                  
PS: måste verkligen lära mig hur man lägger in bilder, för detta ser ganska hemskt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0